Brev:
Forkølelse - 5 mdr.
8. september 2016
Alder:
5 mdr.
Forkølelse - 5 mdr.
Hej Helen
Jeg har en søn som har været meget forkølet og jeg har lidt spørgsmål:
1. Hvor meget kamiliethe må han få om dagen?
2. Vi har fået lidt forskellige meldinger omkring brugen af næsesuger, flertallet af læger etc har frarådet det, hvad er din holdning til det?
Pft.