Brev:
Dårlig søvn 5 mdr. del II
19. juli 2022
Alder:
5 mdr.
Dårlig søvn 5 mdr. del II
Hej igen Helen.
Tak for svar.
Hvad gør jeg når han vågner efter maks 30 min når han puttes til nat? Det gør han lige meget hvad tid på aftenen det er.
Hvordan rykker jeg bedst nattidspunktet?
Grunden til han får flaske efter grød, er at han ikke er særlig glad for grød og mos endnu, han åbner knapt munden. Så det er for at få ham mæt.
Er der noget jeg kan gøre for, at han åbner munden, eller bare bliver gladere for grøden?
Hilsen
en træt mor