Brev:
10 mdr og sove på eget værelse
25. september 2021
Alder:
10 mdr.
10 mdr og sove på eget værelse
Hej Helen.
Jeg har en pige på snart 11 måneder som sover i sin tremmeseng ved siden af min seng - den ene side er taget af på hendes seng. Vi flyttede fra hendes far for 6 uger siden, hvilket selvfølgelig var en stor omvæltning for hende.
Hun er lidt “sart” med nye ting og der går lidt lang tid før hun acceptere ændringer. For eksempel da jeg satte bunden ned på hendes tremmeseng, og jeg havde siden halvt oppe - men måtte droppe det fordi den side så gik 10-12 cm højere op end min seng, og ja - desværre er vi stadig der hvor jeg skal give sutten, nussekluden eller lægge hende ned en 10-15 gange på en nat! Det drøn hårdt stadig at blive ved med det. Men ihvertfald så var jeg fyldt med blå mærker på mit kraveben af at skulle bøje mig ned over til hende så mange gange om natten + jeg er rygopereret og ikke er så fleksibel i ryggen. Så det duer ikke med den side på - lidt træls, for hun prøver så også at kravle op til mig nogle nætter…
Vi er i gang med indkøring i dagpleje og når det er på plads og det kører, så ville jeg gerne hun kom på eget værelse snart.. Men hvordan gør jeg det når hun nu er som hun er? Når jeg starter på arbejde om små tre uger - kan jeg ikke hænge sammen hvis jeg skal gå ind til hende 10-15 gange på en nat.
Tak for din brevkasse!