Brev:
Vågentid - 6 mdr.
18. februar 2021
Alder:
6 mdr.
Vågentid - 6 mdr.
Hej Helen.
Hvad er dine tanker omkring at påvirke babys vågentid ved at øge den lidt hver dag?
Vi har Karla som oftest kun sover 45 min. og vi synes vi har afprøvet alt. Men nu har vi fået et råd om at prøve at få hende ned på to lure, da det kan gøre hendes lure længere. Jeg har dog ingen erfaring med det og om det reelt kunne virke. Eller om det er skidt at prøve at påvirke babys søvn på den måde.
Karla sover pt. 3-4 lure (afhængig af hvornår hun er stået op og hvor lange hendes lure er). Hun sover sine lure i sin tremmeseng. Det virker ikke at køre hende i barnevogn, lurene er samme længde. Hun vil heller ikke sove med os eller i vores seng 😊
Med venlig hilsen
R og E