Brev:
Aftenputning med og uden bryst - 3 mdr.
28. juni 2020
Alder:
3 mdr.
Aftenputning med og uden bryst - 3 mdr.
Hej Helen
Tusind tak for dit svar på mit spm angående putning af min søn
Du anbefalede at vi putter ham senere end kl 19 og til det har jeg lige et opfølgende spørgsmål.
Min søn har aldrig været god til at sove om dagen. Han sover de tre lure som du anbefaler og den sidste lur er omkring kl 16-17. Men det bliver som regel kun til ca 3,5 time sammenlagt på en dag. Og derfor virker han træt og pylret allerede omkring kl 18.30. Derudover vågner han ret tidligt. Allerede omkring kl 5. Så når vi putter ham kl 19 - og det lykkes at han også falder i søvn deromkring - så får han de 10 timers nattesøvn du anbefalede. I aftes prøvede jeg at putte ham omkring kl 22 og han vågnede stadig kl 5 så det blev kun til 6-7 timers nattesøvn.
Tænker du stadig at vi bare skal prøve at trække den lidt længere inden vi putter ham til natten?
Hilsen S.