Brev:
Rytme til lure?
14. juni 2020
Alder:
6 mdr.
Rytme til lure?
Hej Helen.
Tak for dine tidligere svar, vi kæmper stadig lidt med putningerne om aftenen... men mit spørgsmål går på vores søns lure om dagen. Han er 6,5 måned og sover 2-3 lure.
Han vågner ca. kl 6 nogle gange desværre tidligere og hvis han har været svær at putte om natten så nogle gange længere.
Lur ca. 8.30 alt efter opvågningstidspunkt, igen efter frokost ca kl. 12/13 og den sidste ofte først sen eftermiddag hvor vi kæmper en del, men hvor han er tydeligt træt.
Vi prøver at gøre tidspunkterne nogenlunde faste, men det er virkelig svært da lurens længde varierer mellem 30 min og 3 t.
Bør man afbryde en "for lang" lur, og bør man holde ham vågen længe nok til at nå nærmere det faste tidspunkt for næste lur?
Og plejer 2 eller 3 lure egentlig at være passende i den alder?
På forhånd tak
Sandra