Brev:
Opvågninger aften/nat
19. maj 2020
Alder:
13 mdr.
Opvågninger aften/nat
Hej igen
Tak for altid gode svar. Vi følger nu putteritualet som du anbefalede os og har fjernet mælken.
Vores søn vågner 2-3 x aften og et par gange nat, ikke for at lege men søger os og at blive nusset og tager vores fingre i sin mund og svært ved at finde tilbage i søvnen igen.
Er det som du skrev fordi han kan gå nu og hans alder? - DP siger at vi skal gå ind til ham og sige "godnat " på en bestemt måde uden at være hård selvfølgelig, vi plejer bare altid at gå ind også nusse til han falder til ro nogle gange få minutter andre gange en del længere.
Hvad er det bedste at gøre? Om natten vågner han kun ca 2 x men det fordi han sover i seng med mig. Sover han i sin om natten vågner han mange gange.
Med venlig hilsen
Sanne