Brev:
Middagslur - 15 mdr.
28. november 2019
Alder:
15 mdr.
Middagslur - 15 mdr.
Hej Helen,
Min datter er næsten 15 mdr. og jeg har lidt svært ved at bedømme hvornår hun er klar til kun at have en middagslur?
Pt. sover hun 2 gange om dagen ofte omkring kl. 09:30 alt mellem 1 til 1 ½ time og igen omkring kl. 14:00, hvor hun ca. sover 1 time. Jeg har prøvet et par gange, at give hende en middagslur, hvilket ikke er gået helt så godt, da hun enten ikke har sovet så længe eller hun i løbet af aftenen er blevet utrolig ked af det og jeg derfor har måtte putte hende i seng alt for tidligt.
Hun står normalt op mellem kl. 06:30 - 07:00 og kommer i seng omkring kl. 20:00, hvilket jeg tænker at jeg ikke skal ændre på. Men hun er altid meget træt ca. 2 timer efter hun er kommet op og de gange hvor hun kun har fået en middagslur, har det været svært at holde hende igang indtil da.
Så hvornår bedømmer man, at hun er klar kun til at have en middagslur? Da jeg ligeledes synes vi er meget låst ved, at hun stadig skal have lur 2 gange om dagen.
Med ønsket om en dejlig dag.
Med venlig hilsen
Christina