Brev:
Konflikt omkring toiletbesøg
6. april 2020
Alder:
5 år, 2 mdr.
Konflikt omkring toiletbesøg
Kære Helen.
Herhjemme har vi store problemer ang. toiletbesøg. Vi har haft det altid.
Når storebror på 5 år står op - kan det tage 1 time at få ham til at tage bleen af for derefter at gå ud at tisse. Sådan er det også resten af dagen. Han har dog ikke ble på i løbet af dagen - hvilket også resultere i at han stadig tisser i bukserne en gang imellem.
Vi har forsøgt belønning, faste tissetider, ikke at tale om det med ham, ur med alarm. Men intet hjælper.
Har du mon nogle gode forslag til at undgå konflikt omkring toilet. Samt undgå uheld.
Endvidere kunne jeg godt tænke mig at vide hvornår det mon er tid til at smide natbleen og hvordan man gør?
Marie