Brev:
Vores datter bruger fortsat ble om natten
24. oktober 2018
Alder:
3 år, 3 mdr.
Vores datter bruger fortsat ble om natten
Hej Helen,
Vores datter stoppede inden sommerferien med at bruge ble men har den fortsat på om natten. De fleste morgener er der ikke noget i bleen, men hvis hun er træt fordi hun de fleste dage ikke sover lur mere i børnehaven, så vil hun ikke altid på toilettet og tisse inden sengetid. Og så er der tis i bleen om morgenen.
Så spørgsmålet er om vi skal fortsætte med at give ble på om natten og i så fald hvor længe?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
En mor