Brev:
Skærmtid 13 måneder?
5. december 2022
Alder:
13 mdr.
Skærmtid 13 måneder?
Kære Helen
Jeg har ellers været ret opsat på, at vores lille pige A, ikke skal introduceres for nogen som helst form for skærm. Problemet ligger bare i, at både hende far og hendes storesøster bruger deres telefoner meget! Og det fanger selvfølgelig den lilles opmærksomhed.
Jeg synes også det kan være svært at holde hende beskæftiget samtidigt med at man skal lave aftensmad mm., men min mand sætter gurli gris på ALT for ofte. Jeg gør det også indimellem, men overvejer kraftigt at aftale med min mand, at det kun må forekomme i weekenden.
Jeg tror det er bedst for hende at være så aktiv som muligt. Men mit spørgsmål er, om det er direkte usundt for hende at se TV?
Kærlig hilsen
moren til en ellers meget glad pige