Brev:
Menstruation efter fødslen - 5 mdr.
4. januar 2024
Alder:
5 mdr.
Menstruation efter fødslen - 5 mdr.
Kære Helen.
Jeg fødte en dreng den 15. juli 2023. Jeg ammer ham, men han får også skemad - grød til frokost og grøntsagsmos om aftenen. Derudover drikker han vand af kop. jf. dine dagsplaner:)
Jeg skriver, fordi det undrer mig, at jeg endnu ikke har fået min menstruation. Jeg har en datter på 7 år og så vidt jeg husker, så fik jeg menstruation, da hun var ca. 4 måneder gammel. Nu bliver lillebror snart 6 måneder, og den er ikke kommet endnu.
Jeg har taget en graviditetstest, som var negativ.
Hvor lang tid går der, før man får menstruation efter fødslen?
Tak,
Marlene