Brev:
1 år og kun 2 tænder
16. december 2023
Alder:
13 mdr.
1 år og kun 2 tænder
Hej Helen
Min søn på 13 måneder har stadig kun 2 tænder. De er de midterste tænder i undermunden, som er kommet.
Der er mange, som kommenterer på, at han ikke har flere tænder, og når jeg ser andre børn i vuggestuen, så har de alle betydeligt flere tænder?! Bør jeg være bekymret?
Hilsen
mor