Brev:
Gråd - og hjælpe til ro og nedregulering
22. september 2022
Alder:
3 mdr.
Gråd - og hjælpe til ro og nedregulering
Hej Helen,
Hvad er godt at sige til ens baby, når h*n græder for at udtrykke ro og nedregulere?
Jeg kan godt finde på at sige “shyyy” hvor tanken bag er “rolig”, men jeg forbinder det med “tie stille” altså at tysse. Jeg kan mærke, at det påvirker mig, for jeg føler, at det ikke er at rumme ham. Jeg vil jo bare gerne sige en beroligende lyd, i mens jeg holder ham.
Venlig hilsen.