Brev:
Ammerutine 5 måneder
21. oktober 2018
Alder:
5 mdr.
Ammerutine 5 måneder
Hej Helen,
Jeg ammer min søn på 5 måneder til alle måltider på nær 1 skemåltid.
Jeg er dog kommet lidt i tvivl om hvordan rutinen vedr. amning bør se ud ved 5 mdr.
Jeg ammer ham når han vågner fra nat og lur, men han gider ofte ikke amme længe.
Efter leg mm og han bliver træt og skal puttes bliver han ammet igen. Her bliver han oftest ammet, bøvset og ammet igen inden han bliver lagt.
Til nat bliver han ammet, bøvset, ammet - får nattøj og bleskift - ammet, bøvset og ammet endnu en gang.
Jeg ved det er forskelligt hvad der fungere, men hvad anbefaler du.
Med venlig hilsen
Kris