Brev:
Amningen om natten
20. oktober 2018
Alder:
5 mdr.
Amningen om natten
Hej Helen,
I forhold til mit tidligere spørgsmål har du sendt mig en dagsplan der passer til min søns alder (5 måneder).
Du skriver amning kl. 23 og 3 efter behov.
Vil du anbefale at man sætter en alarm så man vågner på samme tidspunkt hver dag for at amme om natten eller blot hvis min søn vågner og søger?
Med venlig hilsen
Kris