Brev:
3 lure dagligt, hvor længe?
14. januar 2020
Alder:
6 mdr.
3 lure dagligt, hvor længe?
Hej Helen.
Hvor længe kan jeg forvente, at de små har brug for 3 lure om dagen.. lige nu er den sidste lur 17-17.30.
De er siden vi blev udskrevet fra sgh blevet svøbt i dyne når de skal sove. Pga logistiske udfordringer har de desuden sovet i deres lifte om natten. Nu pga deres størrelser, er det blevet en udfordring at holde dem svøbt i dynen og de får snart svært ved at være i liften.
Nu flytter vi og planen er at de snarligt skal sove i tremmesenge med dynen over sig istedet for svøbt. Har øvet flere gange at de ikke skal svøbes når de skal sove - det kan de slet ikke finde ro i og jeg har måttet opgive.
Når vi er flyttet skal de også i dagslurerne - når vi ikke er ude at gå sove i soveposer i hver deres store barnevogn uden lift. Måske når vi får indført soveposerne - der er noget løsere end en svøbt dyne - kan afhjælpe deres behov for at blive svøbt til nat.
Men har du forslag til hvordan jeg går fra svøbt i lift til at ligge frit i tremmeseng..???
Med venlig hilsen
Tvillingemor..