Brev:
Korte amninger på 5-7 minutter
15. marts 2004
Alder:
3 mdr.
Korte amninger på 5-7 minutter
Jeg har en søn på 3 måneder, som jeg ammer fuldt ud. Han får ved hvert måltid kun af det ene bryst og har altid fået det. Han er virkelig hurtig til at spise. 5-7 minutter, så er han færdig og vil ikke mere. Jeg kan højst få ham til at tage et "par sut" mere. Jeg er i tvivl om han så når at få den fede mælk. Han spiser ca hver 2-3. time. Om natten går der 5-6 timer i mellem.
Hvis jeg en gang i mellem har givet ham af begge bryster, synes jeg ikke han får nok til næste måltid.
Han trives og tager pænt på i vægt.