Brev:
Opfølgning - dagsrytme og bryst
20. januar 2026
Alder:
3 mdr.
Opfølgning - dagsrytme og bryst
Kære Helen
Tak for dine svar. Her lidt opfølgende spørgsmål:
1) Det gør mig lettet, at du ser brystet som tryghed også, for jeg har været frustreret over, hvorfor lillebror ikke ville tage sut, når nu storebror ville! Er det muligt, at han vil tage den senere, hvor munden er større?
2) Du skriver også, at brystet som trøst og til
Og i søvnen er ok “for nu”. Hvornår skal vi gøre noget andet?
2.5) Hvordan undgår vi, at han sutter på sin tommelfinger?
3) Det hele med dagsrytmen giver super god mening og gør mig fortrøstningsfuld.
Venlig hilsen os