Brev:
Suttestop - 3 år, 3 mdr.
4. juni 2025
Alder:
3 år, 3 mdr.
Suttestop - 3 år, 3 mdr.
Hej Helen
Tak for dit sidste svar angående min datter, som er meget afhængig af sin sut.
Vi er nu der, hvor hun kun får sutten, når hun skal sove. Det går rimeligt pånær engang imellem, hvor hun bliver meget ulykkelig.
Jeg skal derfor videre og vil gerne lære hende at sove videre om natten når hun vågner uden sut. Hun har sin nussekanin, som hun er meget knyttet til og også altid sover med. MEN hun skriger simpelthen op om natten, hvis hun ikke får sutten. Hun vågner flere gange og vil have den. Skal jeg holde fast her? Og sige nu er det sådan det er? Selvom hun bliver meget ked af det. Jeg står lidt i stampe nemlig og ved ikke helt hvordan jeg kommer af med sutten til nat.
Noget andet er, at hun er begyndt at sutte på alt muligt når hun sidder og slapper af. Både fingre, nussekanin og hvad hun lige finder på. Hvordan stopper jeg det bedst muligt. Jeg vil nødig gå tilbage i forhold til sutten, da jeg virkelig ønsker den helt væk snart.
Bedste hilsner
Mette