Brev:
Lift
30. juli 2011
Alder:
4 mdr.
Lift
Hej Helen,
Jeg har netop sendt dig et spørgsmål til min datters søvnrytme, men har også et andet spørgsmål.
Vores datter er en meget lang pige og hun fylder hendes lift ud på nær et par centimeter i hver ende. Bør vi begynde at ligge hende til at sove i barnevognen uden lift og i hendes tremmeseng (selvfølgelig med en sengerand omkring hende, så sengen ikke følges så stor)? Hun har efterhånden ikke ret meget plads...
Hvis/når vi dropper liften hvad gør vi så når hun skal sove først på aftenen fra kl. ca. 19-21 inden hun får mad igen og bliver lagt til at sove til nat ca. kl. 22-23?
Jeg ser meget frem til dit svar. På forhånd tak.
Med venlig hilsen
en nybagt mor