Annonce

Annonce

Brev:

En knop ved klitoris


24. juli 2004

Kategori:
Alder:
18 år

En knop ved klitoris

Min kæreste fik for et år siden nogle mærkelige knopper der startede på maven men bredte sig ned omkring og på penis. Han kom til hudlægen som skar dem væk og forklarede at det var virus knopper.

Jeg har søgt i bøger og jeg har søgt på nettet, men kan ikke rigtig finde noget der passer......jeg stoler jo på min kæreste, men... Virusknopper ?

Problemet er nu at jeg selv har fået noget der ligner, lige ved siden af klitoris. Den klør ikke, den er der bare!

Min kærestes læge sagde ...


Annonce

... dengang at det kunne smitte så vi bruger kondom nu.

Jeg ved godt at jeg skal søge læge, men jeg har simpelthen ikke kunne komme igennem til egen læge endnu.....jeg har haft den i 3 uger.

Jeg er desuden ret nervøs ved at skulle skæres i der nede og endnu mere for at de vil give mig en sprøjte for at bedøve. Jeg lider at kanyle fobi.

Men er der noget der hedder virus knopper og har du et godt råd til mig?

Er det mig der er naiv? Er det i virkeligheden en kønssygdom han har givet mig?

Læs Helens svar »



Annoncer

Sponsorerede artikler

Baby sok med pulsmåler - hvad er det?

De fleste forældre kender følelsen. Man har endelig lagt sin baby til at sove, lyset er slukket, og alligevel lister man tilbage et kvarter senere for lige at tjekke, om alt er, som det skal være. Netop derfor er en baby sok med pulsmåler blevet et oplagt valg for familier, der ønsker mere ro ...

Læs mere her



Annonce

Viden om børn:

Amning og medicin

Når du spiser og drikker, så går det du indtager via din blodbane over i mælken og vil således blive overført til dit barn. Derfor er det meget vigtigt at du taler med din læge, hvis du har behov for at tage medicin, når du ammer dit barn.

Der kan være mange grunde til at man får medicin, når man ammer. Der kan være behov for smertestillende, der kan være behov for antidepressiv medicin, antibiotika og mange andre ting og der findes næsten altid præparater, som kan tages selvom...

Læs mere i Babylex

Skråstol

Børn har brug for at kunne bevæge sig frit for at udvikle sig bedst muligt. Børn der placeres i en skråstol vil sidde passivt og vil, hvis de sidder der længe, blive svage i nakke og ryg. Man kan sagtens vænne et barn til at sidde i en skråstol, hvis det har underholdning foran sig, og det kan være bekvemt for forældrene, men det er ikke det bedste for barnet.

Et barn skal have lov til at være på gulvet så meget som muligt. Det er på gulvet at barnet lærer at trille, krybe og...

Læs mere i Babylex


Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Din e-mail adresse bliver hos os. Nyhedsbrevet udsendes ca. 1 gang om ugen. Læs mere.


Annonce

Læs mere om Helens bog om amning og flaske, hjæper dig med at få et mæt og tilfreds barn.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen.

Allerførst vil jeg gerne sige dig tusind tak for dine hurtige og uddybende svar, og fordi du tog mine bekymringer alvorligt. Det var lige, hvad jeg havde brug for.

Mor til Agnethe 5 måneder


Annonce