Brev:
Mine brystvorter svider og brænder, når jeg har ammet
2. juni 2003
Alder:
1 mdr.
Mine brystvorter svider og brænder, når jeg har ammet
Jeg har nu ammet i 4 uger, og jeg har stadig problemer med at mine brystvorter svider og brænder efter jeg har ammet. De er også stadig meget ømme.
Har du nogle gode råd til, hvad jeg kan gøre?
Pia