Brev:
Mad, valg af mælk og behov for fast rytme?
27. december 2008
Alder:
5 mdr.
Mad, valg af mælk og behov for fast rytme?
Hej igen,
Det går supergodt med Smilla. Men, men, men der rejser sig hele tiden en række nye spørgsmål, når nye udviklingstrin er en realitet. Smilla er begyndt at få mad - både blandingsprodukter samt mad, som vi selv laver fra bunden. Jeg er dog meget i tvivl om de opskrifter, som vi følger. Lige nu bruger vi modermælk - men vi overvejer at begynde at bruge alm. mælk, når Smilla runder de 6 måneder. Der er dog mange anbefalinger både for og imod. Jeg kender lidt til din holdning - men jeg har brug for at høre dine argumenter igen :)
Derudover så er vi ikke gode til at lave en fast dagsplan. Vi er selvstændige min mand og jeg - med en baby på armen. Det betyder, at frokost nogle dage er kl. 12 og andre dage kl. 13 afhængig af mødeaktiviteter mv. Det samme gælder søvnrutiner mv. Men det går faktisk meget godt alligevel. Men er det i bund og grund et problem for Smilla? Vi er slet ikke parate til institution eller lignende endnu. Så Smilla kommer i hvert fald med rundt et par måneder endnu. Det skal lige siges, at vi driver et internetfirma, så de fleste aktiviteter foregår hjemmefra :)