Brev:
Grød og søvn
17. april 2004
Alder:
5 mdr.
Grød og søvn
Hej
Jeg har en datter på knap 5 mdr. Vi er så småt startet med at give hende grød 1-2 gange om dagen (det er ikke særlig meget hun spiser af det, men hun afviser det ikke) og ud over det ammer jeg hende.
Problemet er, hun er begyndt at vågne hen på aftenen (efter hun er blevet lagt i seng kl. 19-19.30) og er sulten, det plejer hun ikke. Jeg plejer at amme hende inden jeg går i seng ved 22.30-23 tiden.
Har det noget at gøre med hun er begyndt på grød og hendes mave lige skal vende sig til det?
Tak for en super brevkasse.
:-) Louise