Brev:
Ung mor - 12 mdr.
20. februar 2004
Alder:
12 mdr.
Ung mor - 12 mdr.
Hej
For snart et år siden blev jeg mor. Jeg var "kun" 19 år, men alt går fint og min kæreste og jeg er stadig sammen, har købt hus og alt er godt.
Men jeg føler at folk dømmer mig pga. min alder. Når folk hører at jeg er 20 år siger de "du er da en ung mor" eller lignende. Det irriterer mig. Det sker også at fremmede går ud fra at jeg er alene med min søn, har dårlig økonomi osv. er det normalt sådan med unge mødre?
Jeg har kun kontakt til to af mine gamle veninder resten kan ikke forholde sig til at jeg "pludselig" er blevet mor. Ud over at gå i mødregruppe, hvad kan jeg så gøre for at øge vennekredsen?
Jeg føler mig lidt ensom engang imellem.
Venlig hilsen Rikke