Brev:
P-piller - 18 år
19. juli 2004
Alder:
18 år
P-piller - 18 år
Kære Netsundhedsplejerske
Jeg er lige begyndt på p-piller, så er stadig meget usikker på dem. Jeg har været på den i 11 dage. Og vil meget gerne vide 3 ting:
1) Er det normalt at have mentruation i flere dage end man plejer?
2) Der står på pakken at når man har taget 21 piller holder man pause på 7 dage. (Når man starter på dem, starter man på første dagen, når mentruationen begynder) men vil menstruationen også komme når der kun er gået 21 dage og ik de sædvanlige 28 dage?
3) Er det farligt at udskyde menstuationen?
Håber du kan hjælpe.
Med venlig hilsen
Natasha