Brev:
Min datter på 9 mdr. vil ikke spise
30. maj 2023
Alder:
9 mdr.
Min datter på 9 mdr. vil ikke spise
Hej Helen
Min datter på 9 måneder vil pludselig ikke spise. Ofte kan jeg give hende ½ portion grød, måske lidt frugt eller lignende, men derefter begynder hun at græde. Det samme sker til frokost og om aftenen - hun spiser ganske lidt, og så bryder hun pludselig sammen, drejer hovedet væk, afviser tydeligt maden og kan græde som pisket.
Når jeg tager hende væk fra bordet, så bliver hun hurtigt glad igen. Jeg har overvejet om hun kan have ondt, men jeg tror det ikke. Hun kan sidde selv, og nyder at sidde på gulvet og lege med stableklodser og en puttekasse, som vi har og en musikskildpadde, som hun kan trykke på, og hun virker ikke ked af det. Hun sover også okay, synes jeg...
Så, har du nogen idé om, hvad der sker og hvordan jeg kan hjælpe hende videre herfra?
Tak,
Liselotte