Brev:
Hæve underlaget i barnevognen
13. september 2022
Alder:
3 mdr.
Hæve underlaget i barnevognen
Hej Helen
Vi har prøvet alle gode råd til at få vores dreng til at kunne lide barnevognen (inkl. råd fra dig). Dette uden held.
Nu overvejer jeg at prøve at hæve hovedgærdet - ved ikke hvordan jeg skal beskrive det. Vores vogn kan justeres sådan at madrassen/underlaget bliver mere oprejst. Jeg mistænker at han simpelthen har brug for at kunne følge mere med allerede nu og ikke kan lide at være lukket inde i kassen. Andre fra terminsgruppen kiler op med barnevognspude, men da det allerede er for tidligt for dem at sidde oprejst, tænker jeg da, at det måske er bedre at justere underlaget som man kan med vores vogn.
Han kommer ikke til at sidde op, men bare være lænet mere op.
Jeg kan forstå de skal være 6 mdr før de må sidde oprejst. Hvad skyldes dette? Og hvad kan der ske ved at begynde lidt allerede nu?
Venlige hilsner