Brev:
Skrig - 9 uger
19. august 2022
Alder:
2 mdr.
Skrig - 9 uger
Hej Helen,
De sidste par dage har vores dreng på nu 9 uger vist en ny side af sig. Han kan blive meget ked af det, meget pludseligt. Herudover er der selvfølgelig fortsat gode tidspunkter med pludren og smil.
Det der skærer mest i mit hjerte er, at han er begyndt af og til lige pludselig at fryse, holde vejret, blive ildrød i hovedet hvorefter han SKRIGER af sine lungers fulde kraft. Den ene gang var det fordi jeg lavede en gynge motorik leg med ham. Jeg tolker det som, at han siger meget tydeligt “det var dråben, det kunne jeg ikke lide, mor!”. Men i dag gjorde han det også idet vi gik ind ad døren herhjemme og havde haft en lidt for lang tur til læge.
Jeg ved ikke hvad jeg kan gøre for at han ikke når dertil :( Synes det er så synd for ham. Det er som en kat der bliver trukket i halen.
Kan du genkende beskrivelsen af det han gør? Hvad tror du det betyder?
Venlig hilsen
Pernille