Brev:
Græder over alt
15. juni 2022
Alder:
21 mdr.
Græder over alt
Hej Helen :)
Jeg skriver til dig grundet min datters adfærd.
Hun er 21 måneder, så lige knap 2 år.
Hun har de sidste 3-4 uger pludselig blevet rigtig sur, pylret og græder meget hurtigt.
Hun har altid været rigtig god til at børste tænder, fået creme på kroppen og har altid elsket at få sko og overtøj på.
Fra den ene dag til den anden begynder hun at græde og blive nærmest ulykkelig og rasende over at hun skal have børstet tænder, skiftet ble, og have creme på. Dette sker både morgen og aften.
Hun har her til morgen blevet sur og ulykkelig over at hendes far skulle give hende overtøj på, men efter jeg fik trøstet hende i 2 min, så gad hun godt!
Hun har altid været stædig, men meget glad og fræk pige på den gode måde.
Hun er jo stadig glad, men synes hun hælder mere til en sur lille pige!
De siger hun har det godt i Vuggestuen
Ved ikke om det er mig os der gør noget forkert?
Jeg ved godt de kommer i en trodsig alder, men synes bare det er kommet pludseligt, og en ret stor forskel,
Kender du til dette?
Glæder mig til at høre fra dig.
Hilsen
en lidt ked af det Mor!