Brev:
Prewalkers - hvornår?
19. november 2020
Alder:
7 mdr.
Prewalkers - hvornår?
Kære Helen
Jeg vil gerne spørge, om man skal give sit barn "pre-walkers" sko på, så de ikke skrider, nu hvor hun både kravler og øver sig i at komme op og stå?
Vi plejer bare at lade hende have bare tæer når vi er hjemme, men nu bliver det jo koldere og koldere..
Bedste hilsner
Christine