Brev:
Brug af ske
12. september 2020
Alder:
9 mdr.
Brug af ske
Hej Helen,
Vores dreng på 9 måneder har for en måned siden kunnet tage ske eller gaffel med mad på og ført den helt perfekt i munden og afleveret med et smil når man bad om den. De sidste par uger har han bog reageret helt anderledes når vi rækker ham skeen.
Han smider sig dramatisk bagover og bryder ud i gråd, nogle med tårer og det hele. Han vil kun mades eller have fingermad... Vi syntes jo at det var en god leg/øvelse at han selv fører bestikket, men hvordan gør vi ham glad for det igen?
Han har altid været glad for at sidde med koppen selv, der er ingen problemer.
Hilsen