Brev:
Baby ser ikke andre mennesker
1. april 2020
Alder:
4 mdr.
Baby ser ikke andre mennesker
Hej Helen.
Har bare lige et kort spørgsmål :)
I de her corona-tider ser vi jo, (som alle andre) ikke nogen andre mennesker. Har bare tænkt på om det betyder noget for min datters sociale udvikling, at hun slet ikke ser andre mennesker end mig og min mand?
Hun har jo slet ikke set andre end os de sidste mange uger, og kommer måske heller ikke til det lige foreløbigt. Det kan jo selvfølglig ikke være anderledes, men har bare gået og spekuleret lidt på det :)
Hilsen fra mig