Brev:
Sovepose til baby
29. september 2022
Alder:
6 mdr.
Sovepose til baby
Hej Helen.
Du skriver “Det kan også være en god idé, at du putter ham i en sovepose. Det er blevet koldere i vejret nu, og det betyder, at han godt kan have glæde af at sove i en sådan - ikke bare nu, men de næste mange måneder frem. Når han ligger i soveposen vil den hjælpe ham med at holde lidt sammen på sig selv og kan således være med til at give ham større fysisk ro. Samtidig vil den være lun, blød og dejlig at blive puttet i, og det kan også hjælpe ham med bedre at finde ro og overgive sig til søvnen - og sove et længere søvnstræk, når han så sover:)“
Spørgsmål: sovepose, er det en voksi pose? Og må de gerne komme i en voksi pose inden for?
Hilsen herfra