Brev:
Væske på ørene
16. november 2022
Alder:
7 mdr.
Væske på ørene
Hej Helen
Jeg har været til ørelæge med lillebror, og han var fyldt op med væske… så, der har vi jo så grunden til hans MANGE opvågninger og amninger om natten. 😢
Derudover kom der en tand lige efter mit seneste brev. Så det hele giver mening nu.
Jeg har mere ro i nætterne og amningerne nu, eftersom jeg ved, at det er det som hjælper ham, men jeg kunne godt tænke mig at høre, om du alligevel har nogle fif eller andet, til hvordan vi “overlever” ventetiden til næste lægebesøg. Aftalen er, at vi skal til tjek igen i starten af januar, og hvis ikke det er bedre skal han have dræn.
Han vågner hver eller hver anden time hele natten, og jeg ammer hver gang. :/ de fleste gange tager det ikke mere end 20 min før jeg ligger i min seng igen.
Jeg har bestilt tid til zoneterapi og kraniesakral terapi i et forsøg om det kan hjælpe.. det har jeg læst at det kan 🤷🏻‍♀️
Derudover har jeg hævet hans seng yderligere! Og giver Panodil til nat. Hvor længe må man i øvrigt give Panodil?
Da han er 7 måneder burde jeg jo fjerne amningen til formiddagslur, men jeg føler ikke rigtigt, at jeg kan tage den lige nu.. jeg synes jo at det er synd, hvis det hjælper med at tage et tryk når jeg ammer?
Eller skal jeg bare gøre det alligevel?
Venlig hilsen
N