Brev:
Danskvand med citrus
31. juli 2021
Alder:
2 mdr.
Danskvand med citrus
Kære Helen,
Min søn på 2 måneder har døjet med trøske i noget tid, og jeg er brevet anbefalet danskvand med citrus til behandling, da citrus skulle være godt mod svamp.
Jeg bruger en stofble til at duppe munden med. Dog er jeg i tvivl om det er det rigtige at anvende danskvand med citrus og ikke uden citrus. Kan jeg godt fortsætte med det, eller kan det være problematisk/“skadeligt” for ham
Venlig hilsen
Mette