Brev:
Laktoseintolerans - 3 mdr.
20. december 2020
Alder:
3 mdr.
Laktoseintolerans - 3 mdr.
Hej Helen
Min søn har fortsat en del problemer med maven.
Nu har jeg fundet ud af, at der er flere familiemedlemmer i hans fars familie som har intolerans over for laktose og gluten.
Jeg har dog fået at vide, at laktoseintolerans hos babyer er meget sjælden.
Men hvad er symptomerne? Og hvordan får man det tjekket?
Kærlig hilsen
Caroline