Brev:
Forkølelse og Covid-19
5. maj 2020
Alder:
3 år, 5 mdr.
Forkølelse og Covid-19
Hej Helen
Vi har en dreng på 3 år, han er frisk og er sjælden syg. Men nu hvor der er det her covid 19 krise, er alle børnene ude i børnehaven fra kl. 7.00 og skal vaske hænder i iskoldt vand flere gange dagligt. Men han bliver ringet hjem næsten hver uge fordi hans næse løber, men når vi henter ham og kommer hjem er der ingen ting. og heller ikke i weekenderne, også selvom han har randt ude det meste af tiden der også.
Børnehaven siger at de kan se bort fra det hvis vi kommer med en skriftlig seddel fra lægen om at han godt må. Men jeg syntes det virker underligt, og aner ikke hvordan jeg snart skal forholde mig eller takle det..
Håber du kan gøre mig lidt klogere.
Hilsen Signe