Brev:
Opkast og slim
17. november 2018
Alder:
2 år, 9 mdr.
Opkast og slim
Hej,
Hugo har, siden han var helt ny indimellem kastet slim op. Det sker sådan én gang hver anden måned. Det er typisk sådan, at han vågner om morgenen, er stille, vil kun hænge lidt på os, helt anderledes end han plejer, bevæger sig ikke meget.
Så får han lidt mælk eller vand. Herefter kaster han op. Det er slim, indimellem med sammenklumpet mælk. Ikke med madrester.
Efter dette er han 'helt sig selv' igen. Bliver frisk, leger, har energi og vil gerne spise. Herefter er det som regel overstået og han kaster ikke mere op. Nogen gange en enkelt gang mere.
Jeg mener at kunne huske, at han ofte er forkølet i forbindelse med dette. Men idag hvor det skete er han kun let forkølet og sådan mener jeg også det har været de andre gange. Indimellem har han måske slet ikke været det, det er svært at huske. Men idag har han lidt snot der løber ud af næsen. Ingen feber eller hoste.
Hugo har tendens til asthma som han også er i behandling for. Det er mest udtalt ved forkølelser eller øvre luftvejsinfektioner. Men aktuelt som sagt ingen hoste.
Er dette et normalt fænomen??
Tak for altid god hjælp :)
Malene