Brev:
Blodsamling øjet baby
13. november 2018
Alder:
6 mdr.
Blodsamling øjet baby
Hej Helen.
Min søn på snart 7 mdr, har fået noget der ligner en blodsamling på højre øje ude i siden. Det er kommet fra den ene dag til den anden. Han virker ikke umiddelbart generet af det, spiser, leger og sover som vanlig.
Ved du om denne tilstand er almindelig blandt småbørn og om det forsvinder af sig selv?
Venlig hilsen
Zadeh