Brev:
Grædende 3 måneders baby
13. maj 2018
Alder:
3 mdr.
Grædende 3 måneders baby
Hej Helen
Vi har været heldige med en mild dejligt dreng På 15 uger. Men pludselig ændrede det hele sig for 1 uges tid Siden. Det startede således:
Fik 3 måneders vaccination 30 april var forkølet Ingen feber. Den 2 maj fik han feber varede 2 dage Blev hurtig god igen. Men var stadig forkølet som gjorde Han sov dårligere dag og nat med korte intervaller. Så tog vi i sommerhus den 8 maj dvs 1 uge efter Og her havde vi 2 nætter med konstant gråd Og han ville ikke rigtig tage bryst (fuld ammer) Vågnede med 1,5 times interval og var svær nattesøvn men Faldt dog i søvn imellem opvågninger. Dagene præget af meget søvn med gråd opvågninger Hver 1,5 time. Den ene dag var han sammenlagt Kun vågen 30 min.
Talte tlf med lægen fredag d. 11 maj. Hun Var ikke bekymret så længe der ikke var feber
Og våde bleer. Mente hun det kunne være En kombination af varme, forkølelse mm.
Da vi kom hjem torsdag d 10 maj. Var hans gråd Aftagende og har mere vågen tid nu om dagen Og er med og leger. Men får stadig meget voldsomme gråd anfald Når han vågner 1,5-2 timer efter sovning i barnevogn Og om natten er også opvågning hver 2 time Og ammes hver anden time.
Det jeg vil høre dig er dette normal adfærd ?
Hvad tror du det skyldes?
Han er stadig små forkølet - nogle gode råd
Dertil også. Han får næse dråber og hævet Hovedgærde.
Han har tabt sig 100 g og ingen vlgtøgning i 14 dage.
Er han sulten?
Med venlig hilsen
Mie.
PS Han har fået en hæs gråd. Er det blot fordi han har grædt en del? Eller Tænker du forkølelsen/virus har sat sig?