Brev:
Snotsuger
27. november 2017
Alder:
12 mdr.
Snotsuger
Hej Helen,
Jeg har hørt nogle i min mødregruppe bruger en snotsuger, når baby er forkølet. Er det noget du anbefaler eller fraråder?
Eller ellers har nogle gode råd omkring?
Jeg kender ikke selv til dem og er derfor i tvivl om hvad der er bedst.
Med venlig hilsen
Kris