Brev:
Navlebrok - 8 mdr.
15. august 2017
Alder:
8 mdr.
Navlebrok - 8 mdr.
Hej Helen,
Min søn har altid haft en anelse navlebrok, det viser sig mest når han virkelig er ked af det og strækker sig på puslebordet.
Hvornår går det over igen? Skal man kontakte lægen hvis det fortsætter?
Med venlig hilsen
Kris