Brev:
Min søn på 5 mdr. græder hver gang han skal sove
2. november 2023
Alder:
5 mdr.
Min søn på 5 mdr. græder hver gang han skal sove
Kære Helen.
Tak for en god brevkasse:)
Min søn på 5 mdr. har pludselig store problemer med at falde i søvn. Hver gang jeg forsøger at putte ham, så begynder han at græde og skrige højt - det er nærmest så tårerne sprøjter. Det sker både om dagen og om aftenen.
Jeg har snart prøvet alt: Går med ham, vugger ham, putter ham i barnevognen, putter ham i tremmesengen, jeg har lagt mig med ham. Jeg har prøvet at tænde for støvsugeren, synge for ham, putte ham med lys, i mørke.. intet virker! Han skriger og skriger. Lige nu forsøger vi bare at sidde ved siden af ham og tale beroligende, men det hjælper ham ikke, og han græder sig ofte stadig i søvn..:(
Jeg kender ikke til andre, der har haft samme problemer, så jeg håber, at du kan hjælpe!
Hilsen
En træt mor!