Brev:
Taber sutten under søvn
4. juni 2023
Alder:
2 mdr.
Taber sutten under søvn
Kære Helen.
Jeg har en datter på 2 måneder, som har haft tendens til at overspise, og jeg blev derfor anbefalet at give hende en sut. Det fungerer i og for sig rigtig fint, da der så går længere tid mellem måltiderne, og jeg synes det begynder at fungere...
Problemet er, at hun har svært ved at holde sutten i munden, når hun sover, og ofte får hun skubbet sutten ud af munden og får derved vækket sig selv - og det eneste som fungerer er at give hende mælk igen, og så er vi jo lige vidt...
Har du nogen gode råd til, hvad jeg skal gøre, når hun taber sutten? Eller hvordan jeg lærer hende at holde sutten i munden, når hun sover?
Kærlig hilsen
Therese