Brev:
Vågner tidligt - 1.5 år
12. marts 2023
Alder:
18 mdr.
Vågner tidligt - 1.5 år
Hejsa,
Jeg har før haft skrevet ind vedr. motorisk uro der forstyrrede min søns søvn. Både ved putning og i løbet natten.
Det er blevet meget bedre efter vi er begyndt på anden form for trykmassage samt magnesium.
Der er dog en udfordring, som vi altid har kæmpet med, men som nu er blevet tydelig. Han vågner tidligt. Mellem 5-5.30 uanset hvornår han sover.
Tydeligt træt, men kan ikke sove. Og det driller hele rytmen.
Vi er lige i samarbejde med vuggestuen gået over til at han bliver puttet til lur efter frokost ca. kl. 11 i håbet om det ville hjælpe.
Vi synes ikke det har en effekt endnu og der er simplethen langt fra 5-11 for den lille mand.
Rytme;
5-5.30 vågner
6 morgenmad
7 afleveres i vuggestue (en portion ex. morgenmad)
9 formiddagsmad
10.30 frokost
11 - 13/14 - lur
14-eftermiddagsmad
15 hentes
17.30 aftensmad
18 bad + natmad
19-19.30 putning (sover indenfor 45 min.)
Til gengæld, hvis vi ligger en morgenlur ind, driller det endnu mere og 9/10 gange kan vi ikke få en 2 lur ind og så er dagen endnu længere 😅
Kan man gøre noget for han sover lidt længere om morgenen?
Hilsen herfra