Brev:
Opfølgning søvn 4.5 måned
5. marts 2023
Alder:
4 mdr.
Opfølgning søvn 4.5 måned
Hej igen.
Tak for dit gode og uddybede svar.
Jeg ligger ned og ammer ham til natten, og det fungerer fint, så længe han ikke flyttes.
Jeg har lige behov for yderligere uddybning på spørgsmålet omkring at falde i søvn.
Når jeg har ammet ham i søvn, og han så alligevel vågner op efter vi har flyttet ham over I egen seng.
Hvad gør vi så??
Han er meget utilfreds, ked af det og givet højlydt udtryk for det.
Skal vi flytte ham tilbage og starte forfra som vi jo hidtil har gjort, eller skal vi lade ham blive i egen seng og berolige ham så godt vi kan til han falder I søvn?
Hvis han bliver ked af det tager vi ham naturligvis op.
Venlig hilsen
Rikke