Brev:
Motorisk uro 6 mdr.
14. oktober 2022
Alder:
6 mdr.
Motorisk uro 6 mdr.
Hej Helen.
Vi har prøvet det med at give ham mad flere gange dagligt. Intet held, hellere ikke lykkes med flasken.
Men vi har tænkt over at han har motorisk uro, det har vi fået at vide. Er der noget vi kan gøre? Og er der noget vi skal prøve at undgå for at hjælpe ham?
Hilsen herfra