Brev:
Powernapper stadig
23. september 2022
Alder:
3 mdr.
Powernapper stadig
Kære Helen.
Jeg tager tidligere skrevet til dig ang min dreng på nu 3 mdr som kun sover powernaps, hvilket fortsat er gældende..
Jeg synes virkelig til tider det er meget udfordrende, ofte kan en hel dag gå med at putte, inden jeg skal hente storebror kan jeg nemt have puttet den lille fem gange og det synes jeg til tider er hårdt.
Han sover mellem 25-35 min ad gangen, vågen tid min 1,5 time. Er træt til nat kl 18 og sover til næste morgen kl 06 ved opvågnen ca hver 2-3 time. Ofte nem at få til at falde til ro efter et måltid, men senest begyndt at være mere motorisk urolig. Han er også begyndt at være mere irriteret under amningen som også har været noget udfordrende og jeg kan ikke rigtig få gang i mit venstre bryst, så det er primært fra højre bryst han får mad og bliver tilbudt meget ofte.
Kan jeg gøre noget for at få mere indhold i hverdagen med den lille, så alt ikke går op i putning? Han sover stort set inde i soveværelset, men jeg gad godt have barnevognen mere i spil som han har det fint med, men fortsat kun sover mellem 25-35 min i.
Hvad tænker du?
Kærlig hilsen